Value Proposition Canvas

Door de introductie van nieuwe technologieën en oplossingen ontstaat er bij BMconsultants de behoefte om te onderzoeken welke (nieuwe) klantprofielen baat hebben bij de oplossingen van BMconsultants op het gebied van inputmanagement.Consaletant heeft de Waarde Propositie Canvas geintroduceerd en recent zijn we begonnen met een eerste sessie om te kijken of deze methodiek past bij het BMconsultants DNA.

BM concultantsTijdens een zogenaamde "pizzasessie" hebben we gekozen om in eerste instantie niet een marktsegement uit te diepen maar te kijken naar een functie welke profijt kan hebben bij de oplossingen. Een bij effect van deze intensieve maar waardevolle sessie is het krijgen van andere inzichten in relatie tot producten, diensten en oplossingen. In een volgende fase gaan we het klantprofiel, welke deze sessie is ontwikkeld, testen bij een soortgelijke functionaris. Dit zal uit eindelijk leiden tot een verfijning van het profiel.

Uiteindelijk gaat het profiel gebruikt worden door de afdeling Sales en Marketing in haar uitingen en benadering naar de klanten toe. BMconsultants wil graag waarde creëren bij en met haar klanten.

Twijfel niet om contact met ons op te nemen als je een vraag hebt

Wij delen graag onze kennis met u om te zorgen dat u de commerciële doelstellingen kunt realiseren.